سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من از هنگام بعثتم تا روز قیامت، شفیع هر آن دوتنی هستم که در راه خدا با یکدیگر، دوستی و برادری می کنند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
دوشنبه 89 بهمن 25 , ساعت 11:47 صبح

معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های گوناگون جنگ سخت، نیمه سخت و نرم در 32 سال گذشته توانست به الگویی در میان جهان اسلام تبدیل شود و امروزه بازخورد آن را در کشورهای اسلامی مصر و تونس مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار محمدعلی آسودی معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم برادران شاغل در سپاه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های گوناگون جنگ سخت، نیمه سخت و نرم در 32 سال گذشته توانست به الگویی در میان جهان اسلام تبدیل شود و امروزه بازخورد آن را در کشورهای اسلامی مصر و تونس مشاهده می‌کنیم.
وی افزود: فتنه سال 88 که با برنامه‌ریزی 22 ساله دشمنان اسلام پایه‌ریزی شد نمونه جنگ نرم بسیار پیچیده‌ای بود که به برکت قرآن کریم و برنامه ریزی و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری با شکست سختی مواجه شد.
آسودی در ادامه با اشاره به نقش هدایت‌گری قاریان قرآن بعنوان کسانی که در خط مقدم به مبارزه با جنگ نرم هستند، اظهار داشت: قاریان قرآن می‌بایست با تمسک به اهل بیت و با خضوع و خشوع و تدبر بیشتر درعرصه های مختلف مقابله با تهاجم فرهنگی هوشیارانه برخورد کنند. وی در ادامه گفت: قرآن اقیانوس بی کران و معجزه بی همتای الهی است و کسانی که در آیات و روایات آن تامل می‌کنند غواصان این اقیانوس عظیم هستند.
معاون فرهنگی و تبلیغات سپاه در پایان با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی قرآن و مهارت های زندگی گفت: در این دوره از مسابقات به منظور حفظ، تفسیر و تامل بیشتر در آیات قرآن کارگاه آموزشی تحت عنوان "آموزش قرآن و مهارت‌های زندگی " پیش بینی شده است که قصد داریم در سال 90 این کارگاه‌ها را در سطح تمامی رده‌ها و سپاه‌های استانی برگزار کنیم. این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 650 نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم ویژه برادران رسمی و وظیفه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشته‌های حفظ کل، 20 جزء، 15 جزء، 10 جزء، 5 جزء، ترتیل، اذان و مفاهیم سطح 1 و 2 از تاریخ 24 تا 27 بهمن ماه سال جاری در حال برگزاری است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ