سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا کس که با نیکویى بدو گرفتار گردیده است و بسا مغرور بدانکه گناهش پوشیده است ، و بسا کس که فریب خورد به سخن نیکویى که در باره او بر زبانها رود ، و خدا هیچ کس را نیازمود چون کسى که او را در زندگى مهلتى بود . [ و این گفتار پیش از این گذشت ، لیکن اینجا در آن زیادتى است سودمند . ] [نهج البلاغه]
سه شنبه 89 مهر 27 , ساعت 9:0 عصر
تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.
خاطره جوانمردان پاکدامن و غیوری که شیران روز و زاهدان شب بودند و صحنه نبرد با شیطان زر و زور را با عرصه جهاد با نفس اماره به هم آمیختند و جبهه جنگ را محراب عبادت ساختند.

ادامه مطلب...

سه شنبه 89 مهر 27 , ساعت 8:12 عصر

300تن از دانش آموزان بسیجی سبزوار با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این شهرستان با شهدای دوران دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 مهر 26 , ساعت 3:47 عصر

ساعت یک بامداد روز پنجم مهر ماه سال 1360 بود که رزمندگان اسلام عملیات خود را با رمز «نصر من ‌الله و فتح قریب» آغاز کردند و این عملیات پس از دو روز تلاش و استقامت و دلاوری رزمندگان اسلام نتیجه داد و فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر شکست حصر آبادان تحقق یافت.

ادامه مطلب...
پنج شنبه 89 مهر 8 , ساعت 12:52 عصر

جوانان و نوجوانان دانش آموز در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و با طلایه داری در جبهه ها و تقدیم بیش از 36000 شهید و هزاران جانباز و آزاده در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی ادا نمودند. در ایام پس از جنگ تحمیلی نیز «بسیج دانش آموزی» به عنوان میعادگاه تداوم دفاع همه جانبه نوجوانان دانش آموز از دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و علمی عرصه دیگری از حیات خویش را به نمایش گذاشت و همین امر به خوبی موید این نکته است که در دوران اخیر توجه بیش از پیش و همه جانبه به این سازمان قانونی لازم و ضروری به نظر می رسد.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 مهر 5 , ساعت 4:49 صبح

اعضای ستاد بزرگداشت سی امین سالگرد دفاع مقدس امروز با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید در قم دیدار کردند. در این دیدار سردار غیاثی راد به نمایندگی از رییس کل ستاد نیروهای مسلح و رییس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در سخنانی کوتاه از آیت الله نوری همدانی به عنوان نور چشم ملت حزب الله و خار چشم اهل فتنه در ماجرای عاشوراییان یاد کرد و به معرفی اعضای ستاد بزرگداشت سی امین سالگرد دفاع مقدس پرداخت.ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ