سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تفکرت برایت بینش می آورد و مایه عبرت گرفتن تو می گردد . [امام علی علیه السلام]
چهارشنبه 89 آبان 19 , ساعت 8:31 عصر

کارشناس معاونت جمع‌آوری اسناد سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج گفت: ایجاد مرکز اسناد فرهنگی دفاع مقدس بسیج جز مصوبات سردار نقدی بوده است که این مرکز کار خود را به طور رسمی از سال 90 آغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 89 آبان 19 , ساعت 8:15 عصر

پنجم مهر، بیست و هشتمین سالروز آغاز عملیات ثامن‌الائمه (شکست حصر آبادان ـ 1360) است. عملیات ثامن‌الائمه ساعت یک بامداد پنجم مهرماه سال 1360 با هدف شکست حصر آبادان آغاز شد.در این عملیات آبادان از محاصره 349 روزه خارج شد و فرمان امام‌خمینی(ره) مبنی بر شکست حصر آبادان، در مدت 48 ساعت تحقق یافت. در نتیجه نظامیان ارتش متجاوز صدام به غرب رودخانه کارون عقب‌نشینی کردند. صدام پس از این شکست 7 تن از فرماندهان ارتش خود را تیرباران کرد.

ادامه مطلب...

چهارشنبه 89 آبان 19 , ساعت 8:9 عصر

هر ساله در سالگرد هفته دفاع مقدس، 5 مهر روز تجلیل از حماسه سازان عملیات ثامن الائمه (ع) و روز شکست حصر آبادان و بزرگداشت فرماندهان شهید است. در سی امین سالگرد دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد فرماندهان شهید و تجلیل از تمامی نیروهای لشگرپیروز خراسان، گفتگویی با «کیومرث شکرایی» یکی از امیران این لشگر که در زمان جنگ با درجه سرهنگی به عنوان معاون رئیس ستاد آبادان - خرمشهر در خدمت ارتش بوده است، انجام داده ایم.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 آبان 10 , ساعت 1:36 عصر

ای عزیزان اسلام و سرمایه های ملت! مجاهده کنید که خودیت را از قلب خود بزدایید و باید بدانید و بدانیم که هر چه هست اوست و جلوه جمال او. جسم و جان و روح و روان همه از اوست. بکوشید تا حجاب خودی را بردارید و جمال جمیل او, جل و علا را ببینید, آنگاه است که هر مشکلی آسان و هر رنج و زحمتی گواراست و فدا شدن در راه او شیرین تر از عسل بلکه بالاتر از هر چیز به گمان آید. مبادا غرور شجاعت و جوانی و پیروزی در دل شما راه یابد که با آمدن آن, همه چیز فرو ریزد و طاق و رواق آمال درهم شکند. امام خمینی (ره)

 ادامه مطلب...

دوشنبه 89 آبان 10 , ساعت 1:28 عصر

به گزارش خبرنگار مهر در قم، سردار ابراهیم جباری بعد از ظهر شنبه در سالروز شهادت دانش آموز بسیجی، حسین فهمیده در مراسم تودیع و معارفه مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قم که در سالن شهید درویش سپاه برگزار شد، گفت: در شرایطی که دشمنان با برنامه‌ریزی فراوان، افکار نوجوانان و جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند، اقدامات سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان می‌تواند در مقابله با این برنامه ریزی‌ها بسیار مؤثر باشد و عملاً توطئه‌های دشمنان را در این زمینه خنثی سازند.

ادامه مطلب...

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ