سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز توان فرساست : از دست دادن دوستان، فقر در غربت و ادامه یافتن سختی . [امام علی علیه السلام]
پنج شنبه 89 دی 16 , ساعت 6:40 عصر

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: در شرایط کنونی که فضای جنگ نرم همه زندگی را فرا گرفته است، نقش بسیج در جامعه و به ویژه در ادارات باید نمادی برای احقاق حقوق مردم در جامعه باشد.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 89 دی 16 , ساعت 6:37 عصر

نتایج یک پژوهش با هدف برآورد افرادی که به دین اسلام روی آورده‌اند، نشان داد که طی دهه گذشته تعداد کسانی که در انگلیس دین اسلام را به عنوان دین رسمی خود برگزیده‌ و به اسلام گرویده‌اند، نسبت به قبل دو برابر شده است.

ادامه مطلب...

پنج شنبه 89 دی 16 , ساعت 6:34 عصر

آیت‌الله علما گفت: همه مسلمانان اعم از شیعه و سنی باید محافظ کلمه لا اله الا الله و محمد رسول‌الله باشند و اجازه ندهند به واسطه اختلاف‌های جزیی، مشترکات بزرگ دین فراموش شود و جایی برای رخنه دسیسه‌ها و شبهات در دین اسلام به وجود آید.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 دی 13 , ساعت 6:57 عصر

آیت‌الله العظمی سبحانی گفت: جلوگیری از فرار مغزها با شعار و سخنرانی ممکن نیست، بلکه باید به آن جامه عمل پوشاند و همه نوع وسایل را فراهم کرد تا این کشور به تکامل برسد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله سبحانی در پیامی به مراسم تجلیل از پژوهشگران قم، اظهار کرد:‌ روز یا هفته‌ای را به نام پژوهش و تحقیق نام‌گذاری می‌کنند تا نخبگان کشور و بزرگان مملکت به این کار اشتغال ورزیده و به آن اهمیت دهند. وی به سابقه لغوی پژوهش در زبان فارسی اشاره و خاطرنشان کرد: پژوهش کلمه فارسی و تحقیق کلمه عربی است. در لغت تحقیق نوعی کار است که انسان را به کنه و عمق مسائل می‌رساند.

ادامه مطلب...

دوشنبه 89 دی 13 , ساعت 6:52 عصر

آیت‌الله العظمی مکارم‌ شیرازی تقلب در امتحان را حرام اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پاسخ این مرجع تقلید به استفتاء ایسنا درباره «تقلب در امتحان» به شرح زیر است:

«این کار حرام است، جداً از آن توبه کنید و آن را تکرار نکنید و با اعمال نیک آینده گذشته را جبران نمایید».


   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ